C-logo-invert.png
ensomhedensMuseum-logo.png
venteMobilB.png

Digt af KMA/Kma231001

Proppet med medikamenter i forsøg om at finde noget, der dæmper.
Hvem ligger? hvem henter? Tjek din mobil bror har allerede sendt dig.
Det svært at forhindre at proppe sig med ting, som der lindre når du fucked i dit indre Downer, gjorde jeg følt mig mindre, hvor er du lykke?
For jeg har svært ved at finde dig

Sebastian, under alias’ KMA, har skrevet en rap om ensomhed som han har sendt ind til Ensomhedens Museum. Rap er en effektiv og poetisk måde at udtrykke sig på, og C:NTACT har i mange år benyttet sig af rap i både store og små skole og scene-projekter. Der er også andre der bruger rap som middel til at udtrykke sig og komme igennem sine problemer på, f.eks. organisationen Rap Politics der samtidig med Ensomhedens Museum. og ‘EN SOM DIG – FORTÆLLINGER OM ENSOMHED & ISOLATION’ har haft et open call til en workshop om at skrive rap om ensomhed. Se dette link for mere.